fbpx
Scroll Top
Babosa-Cover

Biti jedinstven i drugačiji, imperativ je vremena u kome živimo. Posebnost je karakteristika svakog pojedinca, nešto što nas izdvaja i čini da se razlikujemo od drugih.

Snažna ličnost, upečatljiv karakter, ali i drugačiji glumački izraz, izdvojili su Miloša Bikovića kao jednog od najboljih glumaca mlađe generacije.

Da se snaga međusobno prepoznaje, pokazali su na delu Miloš Biković i modna kuća “Barbosa”, čije je zaštitno lice za kolekciju jesen/zima 2019/2020. godine upravo ovaj mladi glumac.

Zajednička želja za inovativnošću, želja da se bude moderan, a ujedno svoj, ujedinila je Miloša i “Barbosu” u kampanji za najnoviju kolekciju ove modne kuće.

Tako se u katalogu najnovijih modela “Barbose” našao Miloš Biković, koji ima prepoznatljiv stil, baš kao i ova modna kuća.

Njegovu drugačiju ličnost i jedinstven stil glume prati i poseban stil odevanja, koji upravo nudi modna kuća “Barbosa”.

“Filozofija odevanja ima pun sjaj!”, poruka je glumca koji je savršen dizajn pronašao u kolekciji muške garderobe modne kuće “Barbosa”.

Filozofija “Barbosa” odevanja prati stil savremenog muškarca koga najbolje predstavlja Miloš Biković.

Zato ova modna kuća u svojoj ponudi ima sve ono što je potrebno jednom muškarcu 21. veka.

Od klasičnih odela, košulja, pantalona, sakoa, džempera, prsluka i jakni, do moderno dizajniranih komada odeće za savremenog muškarca.

Ono što “Barbosu” izdvaja od drugih jeste kvalitet po kome je ova modna kuća poznata, što potvrđuje 15 luksuznih prodavnica širom Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

“Kod nas je kvalitet uvek na prvom mestu, prioritet broj 1, pa su naše košulje i odela prepoznatljivi po kvalitetu širom Balkana. Politika naše firme se svodi na to da nudimo najbolji kvalitet za najpristupačniju cenu”, poručuju iz “Barbose”.

“Barbosa” je tako postao sinonim za eleganciju i otmenost, ali i luksuz 21. veka.

Odeća modne kuće “Barbosa” predstavlja spoj vrhunskog kvaliteta i neprevaziđenog italijanksog kroja, a posebna pažnja data je detaljima koji zaokružuju modnu priču savremenog muškarca.

“Barbosa“ pored Balkana, kao brend UTIP registrovan je u Ženevi kao i u svim zemljama Evrope, SAD-a i Rusije, što još jednom potvrđuje kvalitet ovog modnog brenda.

Izvor: B92