<p><strong>Reklamacije</strong></p> <p>Obaveštavaju se potrošači da reklamacije na kupljenu robu u ovoj prodavnici mogu uložiti popunjavanjem reklamacionog lista u toku radnog vremen. Potrošac može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, telefonom na broj <a href="tel:%20063/612-141">063/612-141</a>, pisanim putem na adresu prodavnice u kojoj je robu kupio, elektronskim putem na email <a href="mailto:%20eshop@barbosa.rs">eshop@barbosa.rs</a> odnosno na trajnom nosaču zapisa uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)</p> <p>PREUZMITE:</p> <ul type="disc"> <ul> <li><a href="../content/dokumenti/Obavestenje-o-reklamacijama.pdf">Obaveštenje o reklamaciji</a></li> <li><a href="../content/dokumenti/Pravilnik-o-resavanju-reklamacija.pdf">Pravilnik o rešavanju reklamacije</a></li> <li><a href="../content/dokumenti/Obrazac-za-odustanak-od-ugovora.docx">Obrazac za odustanak od ugovora</a></li> <li><a href="../content/dokumenti/Barbosa-reklamacioni-list.pdf">Barbosa reklamacioni list </a></li> <li><a href="../content/dokumenti/Odluka-o-imenovanju-komisije.pdf">Odluka o imenovanju komisije</a></li> </ul> </ul> <p> </p> <p><strong>Povraćaj sredstava</strong></p> <p>U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, UTIP D.O.O je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.</p> <p><strong>Zamena proizvoda</strong></p> <p>Zamena nije moguća, možete samo vratiti proizvod kojem nije skinuta etiketa i nije korišćen za koji dobijate nazad novac ili napravite novu porudžbenicu na sajtu.</p> <p> </p>