fbpx
Scroll Top

Reklamacije

Obaveštavaju se potrošači da reklamacije na kupljenu robu u ovoj prodavnici mogu uložiti popunjavanjem reklamacionog lista u toku radnog vremen. Potrošac može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena, telefonom na broj 063/612-141, pisanim putem na adresu prodavnice u kojoj je robu kupio, elektronskim putem na email eshop@barbosa.rs odnosno na trajnom nosaču zapisa uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

PREUZMITE:

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, UTIP D.O.O je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Zamena prodizvoda

Zamena nije moguća, možete samo vratiti proizvod kojem nije skinuta etiketa i nije korišćen za koji dobijate nazad novac ili napravite novu porudžbenicu na sajtu.